Címkék

2015. július 5., vasárnap

Maybelline The Colossal Volum'Express Vízálló Szempillaspirál TESZT

  Sziasztok! Egy újabb tesztet olvashattok, ahogyan a címben is láthatjátok, egy vízálló Maybelline szempillaspirálról lesz szó.
  Miért választottam ezt a spirált? 

Először is, imádom a Maybelline szempillaspiráljait, közepes árkategóriában mozognak. Ugyan próbálok minél több fajta spirált kipróbálni, különböző márkáktól, de valahogy mindig a Maybellinehez térek vissza, ami nem meglepő, hiszen soha nem okoztak csalódást a termékei.  Itt van a nyár, a fesztiválszezon, és a fürdőzéshez tökéletes az idő, ezért is esett a választásom a vízálló változatra. Na, meg azért is, mert „óriási" felfedezést tettem szempillagöndörítés terén: göndörítés után vízálló szempillaspirált használni egyenlő azzal, mintha a szempilláimat pillanatragasztóval rögzíteném ilyen göndörre (hát, igen, hasonlatok terén nem vagyok túl kiemelkedő... ebbe még belegondolni is rossz). Tehát az előző vízálló Maybelline szempillaspirálom (Maybelline Volum´ Express One by One Vízálló szempillaspirál)  egész nap megtartotta a göndörítő adta hullámot. Mivel nekem alapból nem túl göndör a szempillám, ezért ez számomra fontos volt.

Na, de lássuk is a szempillaspirált! 

 (Ezzel a teszttel egyidejűleg próbáltam ki a képen látható L'Oréal Super Liner Blackbuster (fekete) filces szemhéjtusát, amiről a tesztet ide kattintva olvashatjátok.)
A csomagolása színes és vidám, alakja a szokásos Maybelline szempillaspirálokkal megegyező.


Keféje az anyagát tekintve megszokott, kúp formájú, így a kisebb sörtékkel az apró, nehezen hozzáférhető helyeken lévő szempillákat is ki tudjuk spirálozni.

Most direkt nem göndörítettem be a szempilláimat, hogy a termék erejét" teljes egészében mutathassam meg (a szempilláimat szempillaspirál és göndörítés nélkül ITT láthatod)
 Tapasztalat: a festék egészen mély fekete (látszik is a tusvonalhoz képest, ami nem teljesített ilyen jól pigmentáltság szempontjából), a kép sajna nem adja át, de a szempilláim nem tapasztotta össze, tehát egyáltalán nem vitt fel túl sok festéket, látványos hosszúságot kölcsönzött a szerény kis pilláimnak, sőt még az alsók is szemrevalókká váltak. :)






1. kép: egy réteg
2. kép: két réteg festék
  De ami engem igazán lenyűgözött, az a göndörség, amit ad. Természetesen, gyönyörűen ível, és ezzel engem megvett kilóra. /Egyébként elnézést a bőrömért, ebben a meleg időben semmiféle alapozóhoz vagy korrektorhoz nem volt kedvem, de még púderhez sem, remélem annyira nem elborzasztó a látvány.☺/

  Tartóssága kíváló, 8 órát volt rajtam és egy fekete festékdarabkát se láttam az arcomon. Hogy teszteljem a vízállóságát arcot mostam langyos vízzel, meg se mozdult, csak az alatta lévő tusvonal folyt le teljesen.
Számomra tökéletes ez a szempillaspirál, szuperül működik, úgyhogy övé a maximális pontszám, azaz 5/5! :)A szempillaspirált a Dm-ben szereztem be, 2590 Ft-ért.

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Kommentben írjátok meg, hogy nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok! További szép napot nektek!
Ha szeretnél mindig időben értesülni a blogbejegyzésekről és plussz infókat megtudni, akkor likeold a facebook oldalamat! BeautyBeating

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése