Címkék

2015. május 5., kedd

Haul- Dm, Rossmann, Avon

  Sziasztok! Nos, ezen a héten egy haullal készültem nektek, egy kisebb teszttel megtűzdelve. Ez jelen esetben annyit jelent, hogy a "zsákmányok" közül a már kipróbált termékekről írok pár sort. Akkor kezdjünk is bele!
Mint láthatjátok, ezeket sikerült beszereznem. Eredeti célom, az egy gél tus és egy tusecset. Hát.. elkapott a vásárlási láz. :)

  Kezdjük a körömlakkokkal. Ezeket a matt Manhattan lakkokat a Dm akciós kosárkájában pillantottam meg. Már régóta szemeztem ezekkel a lakkokkal, de az utóbbi időben próbáltam visszafogni magam költekezés terén. Most viszont, hogy fél áron (1199Ft helyett 599Ft-ért) volt lehetőségem lecsapni rájuk, nem tudtam ellenállni. Hónapok óta matt lázban égek, rúzsok, tusok, ékszerek, minden jöhet, ami matt. Na, de a kedvenceim, a matt finishű körömlakkok.
A termék csomagolását tekintve a szokásos Manhattan design, egyszerű, de nagyszerű.
       
Itt látható a körmeimen ez a gyönyörű almazöld szín.
Maga a termék formulája jó, közepesen gyorsan szárad, tökéletes matt finish és tartós is (4-5 napig bírja az én körmeimen), két rétegben szépen fed. Alapvetően nem szeretem a zöld színt, és ez az első ilyen színű körömlakkom, de azt kell mondanom, hogy imádom. Ez a pasztelles alma zöld tökéletes tavaszra, nagyon vidám hangulata van.
Az egyetlen problémám az ecsettel volt. Lehet, hogy ez a matt termék hibája (fényes hatású Manhattan lakkoknál nem tapasztaltam), de az ecset szörnyen csíkozott. Ez leginkább az első rétegnél látszott, két rétegben van a körmeimen, így már nem olyan vészes, de még látszik.
Összességében nekem ez a termék bevált, eddig is szerettem a Manhattan körömlakkjait, ezután sem fogok elmenni mellettük a drogériákban. Az ecset probléma miatt levonok egy pontot, ettől függetlenül szerintem rengeteget fogom használni.
4/5

  Következő, amit megvettem, az Essence tusecsete és a Manhattan zselés szemhéjtusa. Ezeket még nem volt időm kipróbálni, viszont az ecset nagyon puha, tömött fejű, úgy érzem könnyedén és precízen fogok tudni vele dolgozni. Az egész mentazöld színű, a nyelén gyönyörű fehér virágmintával.



A szemhéjtushoz már nagyobb reményeket fűzök, ugyanis Móni videóiban (Móni szépségvilága - Youtube) nagyon sok pozitívumot hallottam róla, úgyhogy kíváncsi leszek, nálam hogyan teljesít. :)
Az ecsetet a Rossmannban vettem 649Ft-ért, a tust pedig a Dm-ben 1990Ft-ért.
  Az utolsó pedig az Avon SuperShock szempillaspirál, ami Krémmánián egész jó értékelést kapott, ezért tettem vele egy próbát. 999Ft volt, ami szerintem nem sok érte. A csomagolása nekem igazán tetszik, a fekete-ezüst kombináció elegáns, a virágos minta pedig nagyon halvány, visszafogott, engem teljesen elvarázsolt.
Gumis, sűrű keféje van, amit én imádok. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a gumis kefék általában gyönyörűen szétválasztják a pilláimat, ezzel dúsabb hatást előidézve. Ennél is ez volt a helyzet. Mikor viseltem, a pilláim hosszabbnak és dúsabbnak tűntek, a festék tökéletesen feketévé varázsolt minden szálat, nem potyogott le a nap végére sem. Sajnos nem nagyon göndörít, de még szempilla göndörítés után se tartja meg az ívet. Ez nálam fontos tényező, úgyhogy alá egy vízálló szempillaspirált használok, ami megtartja a szempilláim göndörségét, majd ezt, így lesz igazán tökéletes a sminkem. Önmagában annyira nem szuperál jól, de végülis a legtöbb dolgot, amit egy szempillaspirálnak tudnia kell, azt tudja, ezért 4/5 pontot adok neki.
  


Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Kommentben írjátok meg, nektek mit sikerült szuper áron beszerezni mostanság! További szép napot nektek!

Ha szeretnél mindig időben értesülni a blogbejegyzésekről és plussz infókat megtudni, akkor likeold a facebook oldalamat! BeautyBeating

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése