Címkék

2015. július 6., hétfő

L'Oréal Super Liner Blackbuster TESZT

  Sziasztok! Itt a várva várt teszt a L'Oréal (számomra új) szemhéjtusáról.
  Mit ígér ez a filces tus? Intenzív, merész, vízálló szemhéjtus.
A Super Liner Blackbuster egy stabil hegyű, filces tus, mely egyenletesen adagolja a festéket, vízálló és 24 órás tartósságot ígér. Intenzív fekete színe van, és tökéletes, finom vonalat húzhatunk vele."
Nos, lássuk ebből mennyi teljesül a használata során.


A képen látható szempillaspirál tesztjét ITT olvashatod
  • Intenzív fekete szín: Ugyan én az alapozó/korrektor/púder nélküli, tiszta szemhéjamon használtam (ami utólag átgondolva talán hiba volt, a színét tekintve), nem értem el intenzív, fekete színt. Ahogy az első képen is látható, egy rétegben inkább egy középbarna színt kaphatunk, ami nem túl meggyőző.
A második képen 2 rétegben használtam a terméket, az intenzív szó így is túlzás, de legalább már fekete. Tehát ez az állítás részben teljesült gyakorlatban.
      
  • Vízálló, 24 órás tartósság: Ezek a csomagoláson sehol nincsenek feltüntetve, ezért lepődtem meg, mikor a termék leírásában olvastam róluk. Le kell lőnöm a poént, ez is csak részben lesz igaz. Ugyan nem volt rajtam 24 órán át (ki hagy magán ennyi ideig sminket?), viszont 8 órát kopás, és halványodásmentesen kibírt rajtam, ami szép teljesítmény. Egyidejűleg teszteltem vízállóságát a legelső képen látható Maybelline szempillaspirállal, ami meg sem mozdult, mikor langyos vízzel arcot mostam, viszont a tusvonalam teljesen lefolyt, halvány vonalat sem hagyva a szempillasorom fölött.
  • Stabil hegyű, filces tus, egyenletesen adagolja a festéket: Ezzel végre egyetérthetek. Hegye tökéletes keménységű, nem túl durva ahhoz, hogy a szemhéjunkon lévő vékony bőrt bántsa, és nem is túl puha, ezáltal nem tompul el idő előtt.
     

    Ahogyan a tusvonalamon is láthatjuk, a festéket szépen adagolja a tus végébe, ezáltal egyenletes vonalat kapunk. Hegyével vékony és vastagabb vonalat is egyaránt könnyedén húzhatunk, ahogy a kézfejemen látni is lehet.

 Tökéletes, finom vonalat húzhatunk vele: Használatakor elég szokatlan volt ez a vastag kivitelezés, egyszerűen nem esett kezemre. 

         
Talán ezért volt a vele való munka nehézkes, megszenvedtem ezzel a két tusvonallal, pedig jó pár éve gyakorlok mindenféle tuson, amikkel pikk-pakk meg van a kedvemre való tusvonal.
  Összességében nem voltam megelégedve a tussal a tartósságán kívül, a leírása túlmutat a valóságon, nem lesz a kedvenc szemhéjtusom. 2000Ft-ért azt hiszem ennél sokkal jobb tusokat is találunk a drogériákban. 2/5
Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Kommentben írjátok meg, hogy nektek melyik szemhéjtus okozott csalódást, ha van ilyen! További szép napot nektek!

Ha szeretnél mindig időben értesülni a blogbejegyzésekről és plussz infókat megtudni, akkor likeold a facebook oldalamat! BeautyBeating

1 megjegyzés: